Λογισμικό Ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων και αδυναμιών:ΛΑΜΔΑ
Τάξεις Β’-Δ’ Δημοτικού. ΥΠΕΠΘ- ΕΠΕΑΕΚ (11),
Τάξεις Ε’ Δημοτικού - Β’ Γυμνασίου. ΥΠΕΠΘ-ΕΠΕΑΕΚ (12)
Πρωτόπαπας, Α.& Σκαλούμπακας, Χ. (2007).
Το ΛΑΜΔΑ αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αποτελεί μέρος ευρύτερου έργου με τίτλο «Κατασκευή και στάθμιση 12 διερευνητικών-ανιχνευτικών εργαλείων (κριτηρίων) των μαθησιακών δυσκολιών», το οποίο υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με άλλα Πανεπιστήμια και ερευνητικούς φορείς της χώρας.
Τα 2 εργαλεία που κατασκευάστηκαν και σταθμίστηκαν από το ΙΕΛ είναι συστοιχίες δοκιμασιών ενδοατομικής αξιολόγησης για την έγκαιρη και συστηματική ανίχνευση και διαγνωστική αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών.
Ειδικότερα: Το 1ο Εργαλείο (αναφέρεται ως 11ο Εργαλείο στη σειρά αρίθμησης των εργαλείων όλου του έργου) έχει ως θέμα «Αυτοματοποιημένη διερεύνηση (με την ανάπτυξη ειδικού λογισμικού) ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην παραγωγή και πρόσληψη γραπτού και προφορικού λόγου για μαθητές Β΄- Δ΄ Δημοτικού». Σκοπός του εργαλείου αυτού είναι ο εντοπισμός των μαθητών με πιθανές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην πρόσληψη, επεξεργασία, και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, δηλαδή των δυσκολιών εκείνων που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και ως εκ τούτου αποτελούν σημαντικό εκπαιδευτικό πρόβλημα.
Στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σχολείου και στο Γυμνάσιο ο εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών έχει ως στόχο την ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση για την υποστήριξη των μαθητών στην παρακολούθηση του σχολικού προγράμματος και την αποτροπή της εγκατάλειψης του σχολείου και άλλων αρνητικών επιπτώσεων στο μέλλον (σε επίπεδο επαγγελματικής, κοινωνικής, και προσωπικής ανάπτυξης).
Ειδικότερα, σκοπός του συγκεκριμένου,( 12ου εργαλείου) είναι ο έγκυρος και αξιόπιστος αυτοματοποιημένος εντοπισμός των μαθητών που χρειάζονται ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη σε τομείς γραπτού και προφορικού λόγου, χωρίς να απαιτείται εξαρχής εξειδικευμένο προσωπικό, σε σύντομο χρονικό διάστημα, με χαμηλό κόστος, με υψηλή εγκυρότητα και αξιοπιστία.
Η Διεύθυνση του ΙΕΛ είναι:
Aρτέμιδος 6 & Επιδαύρου, 15125, Μαρούσι, Τηλ/Φαξ: 210-6854270
Τάξεις Β’-Δ’ Δημοτικού. ΥΠΕΠΘ- ΕΠΕΑΕΚ (11),
Τάξεις Ε’ Δημοτικού - Β’ Γυμνασίου. ΥΠΕΠΘ-ΕΠΕΑΕΚ (12)
Πρωτόπαπας, Α.& Σκαλούμπακας, Χ. (2007).
Το ΛΑΜΔΑ αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αποτελεί μέρος ευρύτερου έργου με τίτλο «Κατασκευή και στάθμιση 12 διερευνητικών-ανιχνευτικών εργαλείων (κριτηρίων) των μαθησιακών δυσκολιών», το οποίο υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με άλλα Πανεπιστήμια και ερευνητικούς φορείς της χώρας.
Τα 2 εργαλεία που κατασκευάστηκαν και σταθμίστηκαν από το ΙΕΛ είναι συστοιχίες δοκιμασιών ενδοατομικής αξιολόγησης για την έγκαιρη και συστηματική ανίχνευση και διαγνωστική αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών.
Ειδικότερα: Το 1ο Εργαλείο (αναφέρεται ως 11ο Εργαλείο στη σειρά αρίθμησης των εργαλείων όλου του έργου) έχει ως θέμα «Αυτοματοποιημένη διερεύνηση (με την ανάπτυξη ειδικού λογισμικού) ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην παραγωγή και πρόσληψη γραπτού και προφορικού λόγου για μαθητές Β΄- Δ΄ Δημοτικού». Σκοπός του εργαλείου αυτού είναι ο εντοπισμός των μαθητών με πιθανές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην πρόσληψη, επεξεργασία, και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, δηλαδή των δυσκολιών εκείνων που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και ως εκ τούτου αποτελούν σημαντικό εκπαιδευτικό πρόβλημα.
Στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σχολείου και στο Γυμνάσιο ο εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών έχει ως στόχο την ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση για την υποστήριξη των μαθητών στην παρακολούθηση του σχολικού προγράμματος και την αποτροπή της εγκατάλειψης του σχολείου και άλλων αρνητικών επιπτώσεων στο μέλλον (σε επίπεδο επαγγελματικής, κοινωνικής, και προσωπικής ανάπτυξης).
Ειδικότερα, σκοπός του συγκεκριμένου,( 12ου εργαλείου) είναι ο έγκυρος και αξιόπιστος αυτοματοποιημένος εντοπισμός των μαθητών που χρειάζονται ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη σε τομείς γραπτού και προφορικού λόγου, χωρίς να απαιτείται εξαρχής εξειδικευμένο προσωπικό, σε σύντομο χρονικό διάστημα, με χαμηλό κόστος, με υψηλή εγκυρότητα και αξιοπιστία.
Η Διεύθυνση του ΙΕΛ είναι:
Aρτέμιδος 6 & Επιδαύρου, 15125, Μαρούσι, Τηλ/Φαξ: 210-6854270
πού μπορούμε να βρούμε το ΛΑΜΔΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικοινωνήστε με το ΙΕΛ/Ε.Κ. "Αθηνά" στα:
Διαγραφήemail: support at ilsp.athena-innovation.gr
tel. +30 210 6875324-7
fax. +30 210 6875484
Υπάρχει κάποιο κόστος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα.
ΔιαγραφήΜήπως γνωρίζει κάποιος ποιο πρόγραμμα χρειάζεται για να παίξει στους υπολογιστές. Γιατί δε μπορώ να το εγκαταστήσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα! Εχω κανει αιτηση για να μου το στείλετε αλλα δεν εχω παρει ακομα κατι! Ποσες μερες θελει??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικοινωνήστε με το ΙΕΛ/Ε.Κ. "Αθηνά" στα:
Διαγραφήemail: support at ilsp.athena-innovation.gr
tel. +30 210 6875324-7
fax. +30 210 6875484
το μειλ ειναι αυτο "ilsp.athena-innovation.gr" ?
ΔιαγραφήΣτη σελίδα του ΙΕΛ (http://www.ilsp.gr/)στο κάτω μέρος έχει ένα εικονίδιο για το ΛΑΜΔΑ ΤΕΣΤ. Αυτό σας οδηγεί να συμπληρώσετε μια φόρμα (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuCaDdGV1xz__964qkenJGHXd3TNZk4xg_9B-YAuAfWlkBVw/viewform)για να παραλάβετε το λογισμικό.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας. Έχω συμπληρώσει τη φόρμα. Σε πόσες μέρες πραγματοποιείται η αποστολή του λογισμικού;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο να κατεβάσετε το ΛΑΜΔΑ. http://www.dyskolies.gr/aks?id=60:erg11&catid=7:ergaleia
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εργαλείο που αναφέρει αφορά το ξεζιπάρισμα (αποσυμπίεση) του φακέλου https://www.7-zip.org/
καλησπέρα σας. Αυτη η σελίδα δυστυχώς πλέον έχει πέσει. Εχει κάποιος το υλικό το οποίο ειχε; Ειχε πολλά εργαλεία, ενα εξ αυτών και το λαμδα τεστ. Πού μπορούμε να τα βρούμε τώρα; Σας ευχαριστώ
Διαγραφήhttps://dyskolies.weebly.com/
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας. Προσπαθώ να εγκαταστήσω το λογισμικό (ως ανεξάρτητος) αλλά μου ζητά έναν "αριθμό σειράς", τον οποίο δε βλέπω να μου έχετε στείλει στο email.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμάστε έναν τυχαίο 4ψήφιο
Διαγραφή