Σελίδες

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Εκπαίδευσης Αντιμετώπισης Αυτισμού

Μέθοδος Εκπαίδευσης Καίριων Δεξιοτήτων
για παιδιά με Αυτισμό

Pivotal Response Training

από το University of California Santa Barbara  USA

Koegel Autism Center

Χώρος Διεξαγωγής : Ξενοδοχείο President- Λεωφόρος Κηφισίας-Αμπελόκηποι Αθήνα

Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
  ! Θα δοθεί Επίσημη Πιστοποίηση Εκπαίδευσης Έπιπέδου 1
(Level I-Introduction to Pivotal Response Training)
από το Κέντρο Αυτισμού Κέγκελ,
Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Σάντα Μπάρμπαρα , ΗΠΑ,
σε όσους παρακολουθήσουν το Σεμινάριο, με δυνατότητα περαιτέρω συνέχισης της εκπαίδευσης online και εξ'αποστάσεως εφόσον το επιθυμούν.
Φορέας διοργάνωσης είναι η
Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακής και Συμπεριφορικής Παιδιατρικής.

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές είναι οι εμπνευστές της μεθόδου PRT και διακεκριμένοι επιστήμονες Καθηγητής Ρόμπερτ Κέγκελ και Δρ Λύν Κέγκελ, που διευθύνουν το Κέντρο Αυτισμού στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Σάντα Μπάρμπαρα - ΗΠΑ. Ο Καθηγητής Κέγκελ, έχει συνεργαστεί στο παρελθόν ερευνητικά και με τον ίδιο τον Λόβαας και έχουν δημοσίευσει πολυάριθμα επιστημονικά τεκμηριωμένα άρθρα αναφορικά με την εφαρμογή και αποτελεσματικότητα της μεθόδου.
Η Μέθοδος Pivotal Response Training, (Εκπαίδευσης Καίριων Δεξιοτήτων) θεωρείται από πολλούς (όπως ο Καθηγητής του Γέιλ κος Fred Volkmar και πρώτος συγγραφέας των κριτηρίων διάγνωσης του αυτισμού στο DSM IV) ως η εξέλιξη της Εφαρμοσμένης Συμπεριφορικής Ανάλυσης - ΑΒΑ.
Πρόκειται για μία νατουραλιστική μέθοδο, βασισμένη στις Αρχές της Εφαρμοσμένης Συμπεριφορικής Ανάλυσης - ΑΒΑ, με λιγότερο αυστηρές επιταγές και δυνατότητα περισσότερης εκπαίδευσης στο σπίτι από τους ίδιους τους γονείς, οι οποίοι επίσης μπορούν να εκπαιδευτούν στην μέθοδο αυτή. Μπορεί να χρησιμοποιηθείαποκλειστικά αλλά και συμπληρωματικά με άλλες μεθόδους σε τομείς των αυτιστικών παιδιών που χρειάζονται βελτίωση. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο εκπαίδευσης, δικαιούνται να εφαρμόζουν τις αρχικές τεχνικές και με το Level I Certificate ενώ παρέχεται η δυνατότητα διαδικτυακής συνέχισης της εκπαίδευσης όπως και σε συνεννόηση με την Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακής και Συμπεριφορικής Παιδιατρικής εάν δεν υπάρχει επάρκεια Αγγλικής γλώσσας.

Εγγραφές

 

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Μετ’ εμποδίων οι διακοπές ατόμων με ειδικές ανάγκες

Με θέληση, τσαγανό και... τύχη πρέπει να εφοδιάζονται τα άτομα με κινητική αναπηρία προτού ξεκινήσουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Παρά τον σχετικό ευρωπαϊκό κανονισμό 1177/2010, σε τρένα και πλοία συχνά ο προτεινόμενος τρόπος επιβίβασης των ΑμεΑ (Ατομα με Αναπηρία) είναι η μεταφορά τους στα... χέρια των υπαλλήλων. «Προτού ταξιδέψω, πηγαίνω επί τόπου στον σταθμό ή το λιμάνι για να ελέγξω αν διατίθεται αναβατόριο, κυλιόμενες σκάλες ή ασανσέρ, καθώς στα sites ή στο τηλέφωνο εννέα φορές στις δέκα παραπληροφορούμαι» εξηγεί ο 34χρονος Σωτήρης Δανιγγέλης. Ο ίδιος μετακινείται χωρίς αναπηρικό αμαξίδιο, αλλά έχει μεγάλη δυσκολία στις σκάλες. Στην ίδια μοίρα με τον 34χρονο οικονομολόγο βρίσκονται όλα τα άτομα μειωμένης κινητικότητας, ηλικιωμένοι, παιδιά σε καροτσάκια, άνθρωποι με πρόσκαιρα κινητικά προβλήματα.

Της Ιωαννας Φωτιαδη από την Καθημερινή

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΚΗ Εφαρμογές στην εκπαίδευση παιδιών με και δίχως αναπηρία



Από την καλή συνάδελφο Lucia Kessler πληροφορήθηκα ότι εκδόθηκε το βιβλίο της για το οποίο δούλεψε πολύ τα τελευταία χρόνια.Της εύχομαι καλή επιτυχία στην κυκλοφορία και στην αποδοχή του βιβλίου από το ανγνωστικό κοινό.

Στόχος αυτού του βιβλίου δεν είναι να αποτελέσει ένα ακόμα εγχειρίδιο με «συνταγές ασκήσεων» στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης, αλλά να λειτουργήσει ως ώθηση και ερέθισμα για μια διαφορετική και ισότιμη -ήτοι ανθρώπινη- αντιμετώπιση των ατόμων με αναπηρίες, προτείνοντας έναν πιο ευέλικτό και θεραπευτικό τρόπο προσέγγισης κατά την εκπαίδευσή τους.

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μουσικούς, μουσικοπαιδαγωγούς, μουσικοθεραπευτές, αλλά και σε όσους έχουν σχέση με την θεραπεία ή την εκπαίδευση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με αναπηρία ή ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης, της ειδικής παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και της ψυχιατρικής. Επίσης απευθύνεται στους γονείς και στα παιδιά με αναπηρία, ελπίζοντας να δώσει ερεθίσματα για δημιουργική απασχόληση και να συμβάλλει στο διάλογο για τη βελτίωση του τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.